Tractoristul

Sunt mândrul tractorist de pe ogoare,
Fǎrǎ ogoare, fǎrǎ tractor şi fǎrǎ motorinǎ
N-am ce sǎ fac, mǎ încǎlzesc la soare,
De prost ce sunt, mǎ bâzâie nǎucǎ o albinǎ.

Am datorie trei tractoare
Pierdute la un pocǎr prost
Umblu nǎuc prin dormitoare
Pline de-afişe cu blonde vechi, de post.

De vreau sǎ bag ceva în gurǎ,
La bǎcǎnie dau un tun
M-am sǎturat sǎ tot înfulec
Sǎpun cu fiere la ceaun.

Apoi la puşcǎrie stau ca prostu’
Aştept nǎuc vreo douǎ-trei graţieri
La mare cu bere, la pere si la borcane cu miere
Visez privind pe masǎ trei vederi.

Mǎ uit în jos: picioare de-alchimist
Oglinda mǎ priveşte cu faţǎ de clǎbuc
În viaţa mea ca prin efracţie-am intrat
Sunt prost,… nǎuc,… ba prost,… ba nu,… nǎuc.

Gerul îmi face flori de gheaţǎ pe perete
Ca prin refracţie vǎd-la televizor
Cum nişte blonde scorojite suflǎ-n castravete
Distracţie de tractorist idiot şi chior.

Etichete:

Lasă un răspuns

